6 lat temu

Konferencje marketingowe
wiosna 2018

Wiosna rodzi nowe. Cyklicznie przynosi powiew świeżości i rozwój. Podobnie jak konferencje marketingowe. Nadchodzi bowiem ten czas, w którym osoby odpowiedzialne za social media w firmach i instytucjach, pracownicy agencji marketingowych, przedsiębiorcy i właściciele firm samodzielnie zajmujący się działaniami w mediach społecznościowych, mogą przebierać w wydarzeniach. Gdzie i kiedy będzie można skubnąć marketingowej wiedzy i inspiracji? Postaram się pomóc poprzez zestawienie „konferencje marketingowe wiosna 2018”!

 

Konferencje marketingowe wiosna 2018

MARZEC

M@il My Day

Kiedy i gdzie? 20-21 marca 2018, Warszawa
Organizator: Freshmail

Konferencja Email Marketingowa obiecująca inspiracje i trendy, narzędzia marketingowe, case studies z rynków polskich oraz zagranicznych, spotkania z osobowościami i branżą. Konferencja ta daje możliwość nie tylko uczestnictwa w ciekawych prelekcjach, ale również w warsztatach, będących świetną okazją do poznania wyjątkowych osób oraz wymiany doświadczeń. 

Wśród prelegentów m.in. Paweł Sala, Artur Jabłoński, Artur Kurasiński, Maciej Lewiński, Maciej Orłoś.

Więcej informacji: mailmyday.pl

Jak był na Mail My Day rok temu?

KWIECIEŃ

II Konferencja RODO w marketingu

Skuteczne patenty na prowadzenie sprzedaży po wdrożeniu RODO i e-Privacy

Kiedy i gdzie? 12 kwietnia, Warszawa
Organizator: Forum Media

Jak przygotować się do RODO? Jak zbierać dane o klientach drogą elektroniczną respektując nowe przepisy? Jak przetwarzać, zabezpieczyć i przechowywać bazy klientów? Jak nie stracić dotychczasowych baz klientów i legalnie pozyskiwać nowe po wprowadzeniu restrykcyjnych ograniczeń dotyczących sprzedaży online i call center? Jakie obowiązki będą spoczywały na przedsiębiorcach? Na te i wiele innych pytań oraz wątpliwości odpowiedzą eksperci, prawnicy, współtwórcy projektów ustawy o ochronie danych osobowych oraz praktycy wdrażający to prawo u siebie w firmach.

Więcej informacji: konferencjarodo.pl

Zobacz relację z poprzedniej edycji.

 

Kongres Profesjonalistów Public Relations – kryzys wizerunkowy i media

Kiedy i gdzie? 19-20 kwietnia 2018, Rzeszów
Organizator: Newsline.pl oraz Ideo

Jeśli poszukujesz przeglądu zjawisk PR minionego roku, chcesz dowiedzieć się, jak nie stracić głowy podczas kryzysu i czy można go w ogóle przewidzieć i kontrolować, w jaki sposób im zapobiegać, sprawdzić, jak sytuacje kryzysową przekształcić w sukces, czy poznać rolę influencerów w rozpalaniu i gaszeniu kryzysów w social media… powinieneś obrać kierunek Rzeszów. Kongres Profesjonalistów Public Relations wzbogacony będzie również o warsztat z gorącym tematem: „Jak przygotować PR do RODO?”.
Ciekawa konferencja dla specjalistów ds. PR, rzeczników prasowych, osób odpowiedzialnych za komunikacje w firmach i instytucjach.

Wystąpią m.in.: Jacek Kotarbiński, Maciej Budzich, Mariusz Sokołowski, Rafał Motriuk.

Więcej informacji: kongresprofesjonalistow.pl

Sprawdź, jak było 2 lata temu.

MAJ

Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja

Kiedy i gdzie? 16-17 maja, Kraków
Organizator: Content House

30 prelegentów, 22 godziny prelekcji, 2 dni networkingu i jeden ważny temat.
Będzie to pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii video marketingu w social media. To także największe wydarzenie w Małopolsce skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie zakupów w mediach oraz zarządzanie mediami społecznościowymi.

Więcej informacji: akademiamarketingu.edu.pl

To już 3. edycja wydarzenia. Zobacz zaproszenie od organizatorów!

CZERWIEC

Social Media Week

Kiedy i gdzie? 14-15 czerwca, Warszawa
Organizator: Social Media Now

Wydarzenie dedykowane marketingowcom, innowatorom, specjalistom social media. Idea Social Media Week wywodzi się z Nowego Jorku. To tam odbywały się pierwsze wydarzenia. Teraz cykl odbywa się równolegle w kilkudziesięciu miastach, na kilku kontynentach m.in. w NY, Londynie, Rzymie, Toronto i Chicago. Jest uważany za jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i wskazówek dla profesjonalistów z branży medialnej, marketingowej i technologicznej.

Misją SMW jest stworzenie środowiska, sprzyjającego nawiązaniu nowych kontaktów i możliwości biznesowych. Mówcami są praktycy, osoby, które nieczęsto dzielą się doświadczeniem – dyrektorzy, specjaliści działów marketingu firm i instytucji.

Dwie sceny. W każdej chwili możesz wybrać temat i wystąpienie, które bardziej Cię interesuje. Formuła wystąpień jest różnorodna: znajdziesz tu i wykłady i panele dyskusyjne i wywiady i prawdziwe sesje dyskusyjne z udziałem uczestników oraz generowaniem pomysłów na żywo.

Konserwatoria pod postacią luźnych swobodnych rozmów pomiędzy uczestnikami, moderowanych przez ekspertów, m.in. Monikę Czaplicką, Artura Jabłońskiego, Mateusza Czecha.

Wśród prelegentów Social Media Week m.in.: Piotr Chmielewski, Marcin Żukowski, Anna Zalewska, Marta Fujak.

Więcej informacji: smw.socialmedianow.pl

social media week konferencje marketingowe

 

To oczywiście nie wszystkie wydarzenia marketingowe w sezonie wiosna 2018, lecz mój subiektywny wybór najciekawszych. Które z nich trafią do Twojego kalendarza?

Kategorie: emedia, komunikacja, konferencja, marka



Może Ci się spodobać:

SKY-ROCKET.PL MARKETING, BRANDING, PR, KOMUNIKACJA, ORGANIZACJA WYDARZEŃ FIRMOWYCH
Projekt oraz realizacja GrafCenter Agencja Interaktywna SkyRocket