Jesteś tu, więc najwidoczniej chcesz mnie lepiej poznać.
Dlaczego robię to, co robię i kim w ogóle jestem?
Kim jestem?
O niektórych mówi się „metr sześćdziesiąt w kapeluszu”. O innych „Zosia samosia”. Jedni mają lekkie pióro, albo głowę pełną pomysłów. Są też towarzyskie gaduły, osoby z misją, które nie usiedzą w miejscu i same podnoszą sobie poprzeczkę.
Czytasz i próbujesz zgadnąć, którą z tych osób jestem. Otóż wszystkimi naraz. A do tego nie lubię wątróbki, mycia naczyń i kiedy coś spada z dużej wysokości na stopę. Uwielbiam za to celebrować czas z bliskimi, funkcjonować wśród autentycznych ludzi z pasją, odpoczywać przy kolorowankach relaksacyjnych albo z kryminałem w ręku.
Dlaczego Ci o tym piszę? Bo jestem człowiekiem z krwi i kości. Jeśli teraz myślisz sobie, że może się dogadamy, masz rację. Chcesz wiedzieć więcej? Myślę, że przewodniczącą klasy, czy szkoły, albo redaktor naczelną portalu nie zostaje się z przypadku. Wiem, że pierwsza praca rozpoczęta tydzień po ukończeniu liceum po to, by móc zaocznie studiować dość enigmatyczny wtedy kierunek Public Relations – hartuje ducha. Równoległe 5 lat pracy w pośrednictwie finansowym okazało się najlepszą lekcją pracy z ludźmi, budowania relacji i zarządzania procesami. Kolejne kilka lat to twórczy okres przy projektach związanych z turystyką i ekologią: tworzenie marek i projektowanie dla nich kampanii promocyjnych, kontakt z mediami, organizacja szkoleń, konferencji i eventów. Wiele doświadczeń.
W październiku 2013 roku moje zainteresowanie marketingiem i organizacją wydarzeń przybrało nową formę. Wystartowało SkyRocket marketing &events, a w 2018 roku zainicjowałam projekt networkingowo-warsztatowy Rakieta do Biznesu.
Słucham. Kreuję. Realizuję.
Dziś działam zgodnie ze zdobytą wiedzą, pomnażanym doświadczeniem oraz trendami, które są na moich radarach. Na pokładzie SkyRocket dążę do tego, by być „pilotem” wyszkolonym do działań bojowych w każdych warunkach.
By być na bieżąco inwestuję swój czas i pieniądze w wiedzę marketingową pod postacią szkoleń, książek i wartościowych wydarzeń.
Pracuję z sensem, motywacją, zaangażowaniem. Działam po partnersku. Traktuję ludzi po ludzku, szanuję ich opinie, pomysły i czas. Liczę na rewanż. Nie lubię wzajemnych nacisków. To się nazywa nieważkość, a w niektórych sferach to po prostu zdrowa współpraca.
Swoją wiedzą dzielę się pisząc artykuły na moim BLOGU.
Znajdziesz mnie też w mediach społecznościowych.
W czym mogę Ci pomóc?
Wspieram firmy, osoby i instytucje. Niezależnie od tego, czy chodzi o organizację wydarzenia, plan promocji biznesu, czy budowę nowej marki… liczy się:
Możesz na mnie polegać, bo wiem, co robię i trzymam rękę na pulsie.
Zaparz więc sobie kawę i pozwól mi działać.
Chcesz zobaczyć, WYDARZENIA, które zrealizowałam? Zapraszam.
Wesprę Twój biznes również na innych płaszczyznach. Sprawdź OFERTĘ.
Zapraszam Cię również na WARSZTATY z komunikacji marki na Facebooku.
Publikacje branżowe
Artykuł „Jak budować napięcie przed eventem” w magazynie „Event Management Polska”, nr 2(9)/2018, str. 32-33, kwiecień 2018
Wpis gościnny na blogu CONREGO „Wizja lokalna, czyli co sprawdzić, nim zdecydujesz się na wynajem sali konferencyjnej” opublikowany w marcu 2018
Artykuł „Drony, mappingi, wirtualna rzeczywistość – zaprojektuj zachwyt podczas eventu” – TEMAT NUMERU w magazynie „Event Management Polska”, nr 1(8)/2018, str. 4-7, styczeń 2018
Artykuł „Marketing targowy jako element komunikacji firmy” – TEMAT NUMERU w magazynie „Event Management Polska”, nr 5(6)/2017, str. 4-7, październik 2018
Wywiad dla portalu Produktywni „Najważniejsze usprawnienie, które podnosi moją produktywność” opublikowany w kwietniu 2017