Wszystko jest komunikacją – głosi najważniejsza teza teorii komunikacji Michaela Fleischera i trudno z nią się nie zgodzić.
Liczy się więc co, gdzie, kiedy. komu i w jaki sposób komunikujesz.
Czy masz na to strategię?
Czy robisz to z doskoku?
Czy to, co komunikujesz jest spójne?
Czy informacje docierają tam, gdzie tego sobie życzysz?
Czy weryfikujesz informacje zwrotne?
Komunikujesz o firmie, czy o produkcie, a może rozwiązujesz problemy swoich odbiorców?
Czy Twoi pracownicy (głos firmy) wiedzą, jakiego rodzaju informacje przekazywać do otoczenia i w jaki sposób reprezentować Twój biznes?
Mogę pytać dalej…
Jeśli jednak te kilka pytań wywołało u Ciebie poddenerwowanie, konsternację lub zamieniły Cię w jeden wielki znak zapytania, to może znaczyć tylko jedno – nie masz jeszcze strategii działania. Zapraszam więc do współpracy.
Co mogę przygotować dla Twojego biznesu?
strategię: kreuję kompleksowe strategie PRowe nakierowane na grupy otoczenia, media i pracowników
kampanię: projektuję i wdrażam kampanie promocyjne, informacyjne, edukacyjne
Potrzebujesz skutecznej komunikacji?