Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z mediami to wprawdzie nie fizyka kwantowa, lecz zdaję sobie sprawę z tego, że nie każda firma ma czas lub pomysły na to, aby zapewnić sobie obecność w mediach oraz pozytywny rozgłos.
Możesz zapytać, czy tzw. media relations są potrzebne. Wóczas odpowiem, że tak, jeśli chcesz budować wizerunek eksperta w swojej dziedzine, a na bazie tego zdobywać zaufanie klientów. Prezentowanie w mediach rzetelnych i ciekawych dla potencjalnych odbiorców informacji na temat usług, produktów oraz bieżących działań kształtuje wiarygodny wizerunek firmy lub instytucji.
W czym mogę Cię wesprzeć?
baza mediów: przygotowuję bazę mediów pod kątem Twojej działalności
materiały prasowe: tworzę teksty i komunikaty PRowe, lokuję je w mediach
monitoring mediów: prowadzę bieżący monitoring wzmianek i publikacji na temat firmy/instytucji
rzecznictwo prasowe: odpowiadam za kontakty z dziennikarzami, zarządzam obiegiem informacji, reprezentuję firmę/instytucję na zewnątrz, troszczę się o jej wizerunek
obsługa prasowa wydarzeń: odpowiadam za materiały prasowe (zapowiedzi i relacje z wydarzeń), pozyskuję patronów medialnych i zabiegam o rozgłos imprez
Współpracuję z…
mediami tradycyjnymi (prasa, radio, telewizja),
internetowymi (portale),
mediami społecznościowymi (social media, blogi).
Chcesz budować relacje z mediami?