6 lat temu

Answer The Public
arsenał pomysłów na content

Jeśli dodajesz posty w mediach społecznościowych, piszesz artykuły, blogujesz, vlogujesz, w skrócie – jesteś twórcą treści internetowych – to narzędzie skradnie Twoje serce! Answer The Public to arsenał pomysłów na content. Od dziś będziesz tworzyć treści, które są odpowiedzią na pytania zadawane w wyszukiwarce Google (bez googlowania!).
Zaraz pokażę Ci, jak to działa!

 

 

Dobry marketing to skuteczny marketing. A ten jest wynikiem słuchania tego, co mają do powiedzenia nasi odbiorcy. Komunikaty, które do nich kierujemy, czy to w formie artykułu blogowego, czy video, powinny odpowiadać na ich pytania, rozwiązywać ich problemy, odpowiadać na palący problem. Wówczas będą nie tylko (i aż!) angażujące, ale co równie ważne – będą lepiej konwertować. W przypadku treści internetowych odpowiedzi przynosi wyszukiwarka Google. Możesz wpisywać tam dane frazy i sprawdzać, o co ludzie pytają. Ale po tym wpisie już nigdy tego nie zrobisz. Bo Answer The Public jest znacznie efektywniejszym i przyjemniejszym sposobem.

 

Answer The Public

Answer The Public to darmowe narzędzie SEO dostępne online. To taka wyszukiwarka pomysłów na treści, których poszukują użytkownicy internetu. Jak działa? Na początku wybierasz język, w jakim Answer The Public ma szukać danych. Potem podajesz frazę i dzieje się magia! Dostajesz wyniki z wyszukiwarek Google i Bing. Zbiorczy widok z najczęściej zadawanymi pytaniami, słowami i emocjami dotyczącymi zadanej frazy.

Już sama prezentacja wyników robi wrażenie. Wykresy w formie karuzeli, lista słów kluczowych z przyimkami oraz wykaz zapytań w porządku alfabetycznym aż zachęcają do tego, by wgryźć się w temat i zainspirować się do tworzenia ciekawego contentu stanowiącego odpowiedzi na zadawane pytania. Co więcej wszystkie wyniki dostajesz w przejrzystej formie zaledwie w kilka sekund. 

 

Jak działa Answer The Public?

Do czego używam tego narzędzia? Do tworzenia treści blogowych, np. jeśli mój klient działa w branży szkoleniowej i jest coachem specjalizującym się w tematach motywacji – zadaję wyszukiwarce odpowiednie hasła i sprawdzam, jakie informacje na ten temat poszukiwane są w Internecie. Wpiszmy frazę: „motywacja pracownika”.

Dostaję gotowe tematy do artykułów blogowych, np.:

  • W jaki sposób motywować pracowników?
  • Co motywuje pracowników do efektywnego działania?
  • Jak zmotywować pracownika działu sprzedaży?
  • Dlaczego motywacja pracowników jest ważna?
  • Jak motywować pracowników – ćwiczenia

Skoro ludzie szukają porad na temat, warto sięgnąć po gotowe tematy.

Ale to nie koniec! Dalej mamy wyniki z przyimkami.

Mogę napisać tekst zatytułowany:

  • Motywacja i ocena pracownika jako element zarządzania
  • Motywacja pracowników w zespole
  • Jak motywować pracowników bez pieniędzy?
  • Motywacja pracowników płacowa i pozapłacowa

Na koniec dostajemy jeszcze wyniki w formie wykazu zapytań w porządku alfabetycznym.

 

SEO

Takie szczegółowe tytuły mogą wydawać Ci się zbyt wąskie i konkretne. Ale o to właśnie chodzi, by były doprecyzowane i zawierały frazy tzw. long tail, czyli długi ogon. Skuteczniej pozycjonują one stronę. Złożone wyrażenia konwertują lepiej niż frazy ogólne. Tak twierdzą specjaliści od SEO, a ja im ufam. Tym bardziej Answer The Public wyszukujący fraz z długim ogonem jest narzędziem, które warto wykorzystywać!

 

Do czego używać Answer The Public?

To narzędzie to arsenał pomysłów, tematów i inspiracji! Jeśli nie prowadzisz bloga, jestem pewna, że są inne obszary, w których Answer The Public będzie dla Ciebie pomocny.

Przykłady? Oczywiście!

  • Wysyłasz do klientów maile? Anwer the public podpowie ich tematy i treść!
  • Chcesz zrobić folder, który ma stanowić kompendium wiedzy dla Twoich klientów, przygotować ciekawy materiał, poradnik? Trafić w ich potrzeby? Answer the public!
  • Chcesz po prostu wiedzieć, co frapuje Twoich klientów i jakie tematy budzą emocje. Wpisz hasła związane z Twoją branżą i sprawdź to! Możesz się naprawdę zdziwić!
  • Robisz video? Na Facebooka, YouTube albo Vimeo? Chcesz za pomocą filmów dostarczać swoim odbiorcom wiedzy, rozbudowywać grono fanów i klientów, budować wizerunek eksperta? Możesz wypisać sobie tematy, które Twoim zdaniem zainteresują odbiorców (i trafić z nimi lub spudłować). A możesz wejść na stronę Answer The Public i wpisać jedno hasło, które przyniesie Ci wszystkie odpowiedzi.

Answer The Public to kopalnia wiedzy i moim zdaniem nie tylko dla marketerów.

małym biznesie również warto sięgnąć po to bezpłatne, błyskawiczne i efektywne narzędzie. Tym bardziej jeśli nie lubisz statystyk, nie masz czy też nie korzystasz z Google Analytics, nie rozumiesz tych wykresików i liczb…
Answer The Public daje odpowiedzi na czytelnych wykresach karuzelowych lub w postaci prostych list.

To, jak przełożysz informacje, które podpowie Ci narzędzie na swój biznes – to kwestia otwartości i pomysłowości.

Jeśli chcesz znaleźć ze mną sposoby na stworzenie treści dla Twojego biznesu, z pomocą tego oraz innych narzędzi – daj znać.

A jeśli uważasz, że to narzędzie jest całkiem spoko i masz chęć poznać ich nieco więcej, to zapraszam na mój fanpage, gdzie od czerwca do sierpnia prezentowałam w każdą środę jedno narzędzie online. Posty znajdziesz z pomocą znacznika #narzędziaonline. Baw się dobrze!

 

Kategorie: content marketing, komunikacja




Może Ci się spodobać:

SKY-ROCKET.PL MARKETING, BRANDING, PR, KOMUNIKACJA, ORGANIZACJA WYDARZEŃ FIRMOWYCH
Projekt oraz realizacja GrafCenter Agencja Interaktywna SkyRocket