Cykl 8 eventów promocyjno-edukacyjnych o zasięgu krajowym. Wydarzenia zaplanowane na potrzeby projektu „Od konsumenta do prosumenta, czyli dlaczego warto wdrożyć inteligentne sieci energetyczne w Polsce“ zostały zorganizowane przez SkyRocket na przestrzeni 11 miesięcy (w 2014 i 2015 r.) a odbyły się w 8 miejscowościach. Odwiedziliśmy:
Na liczniku przejechane ponad 4 000 km. O akcji dowiedziało się kilka tysięcy osób. Wszystkie 8 eventów posiadało zbliżony scenariusz, strefę porad ekspertów oraz eko-quizy z nagrodami. O atencję w trakcie wydarzeń dbały hostessy w strojach 4 żywiołów: wody, ziemi, ognia i powietrza. Imprezom towarzyszyła oprawa fotograficzna i filmowa.
Celem eventów było nawiązanie bezpośredniej relacji i zdobycie zainteresowania grupy docelowej, przekazanie informacji w sposób niebanalny oraz zaangażowanie odbiorców wydarzenia w projekt.
SkyRocket było również odpowiedzialne za komunikację wizerunkową eventów oraz content marketing marki Dom z Energią w mediach tradycyjnych i elektronicznych.