Jesień zwykle sprzyja wydarzeniom branżowym. Przygotowałam więc zestawienie konferencji, których tematem przewodnim będzie marketing w różnych odsłonach. Udział w takich wydarzeniach to nie tylko spotkania z ekspertami i specjalistami pracującymi po stronie marek i w najlepszych agencjach, ale także i przede wszystkim potężna dawna inspiracji, rynkowych trendów, wiedzy oraz praktyczne warsztaty i networking. Oto cztery wydarzenia, dwa debiuty i dwie imprezy cykliczne – w moim odczuciu wszystkie warte uwagi. Sama wybieram się na dwa z nich, bo jak to mówią – kto się nie rozwija… ten może się już zwijać.
Kiedy i gdzie? 12-13 października 2017, Wrocław, Kino Nowe Horyzonty
Organizator: Mind Progress
Marketing Progress to konferencja poszerzająca wiedzę z obszaru nowoczesnej komunikacji marketingowej. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie klient w centrum uwagi. Nie chcę wyprzedzać faktów, ale na bazie moich doświadczeń z zeszłorocznej edycji spodziewam się 2 dni wartościowych prelekcji. Organizator zapowiada ich ponad 20 wartościowych. Towarzyszyć będzie im 6 warsztatów. Sama wybieram się po raz pierwszy na warsztat z Design Thinking.
Ekskluzywne grono specjalistów zajmujących się profesjonalnie komunikacją reprezentują m.in. Jacek Kotarbiński, Julia Izmalkowa i Michał Toczyński.
Więcej informacji: marketingprogress.pl
Kiedy i gdzie? 25-26 października, Złote Tarasy Warszawa
Organizator: Sprawny.Marketing
IV edycja znanej już w branży konferencji poświęconej w pełni dwóm zagadnieniom. Pierwszy dzień dedykowany będzie marketingowi, drugi – mediom społecznościowym. Warto śledzić oficjalny fanpage Sprawny.Marketing, na którym można oglądać transmisje z wystąpień ekspertów.
Wśród prelegentów: Barbara Stawarz – García , Urszula Pheleb, Monika Górka, Michał Sadowski, Paweł Sala.
Więcej informacji: sprawnymarketing.pl
Kiedy i gdzie? 27 listopada, Złote Tarasy Warszawa
Organizator: Forum Media
To będzie pierwsza edycja wydarzenia skierowanego dla przyszłych i obecnych event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, osób organizujących imprezy, kongresy i konferencje.
Merytoryczne prelekcje, praktyczne warsztaty i panele dyskusje to obietnica organizatora, którym jest Forum Media, wydawca Event Management Polska, z którym rozpoczęłam niedawno współpracę. Spodziewam się zatem wydarzenia na wysokim poziomie. To będzie pierwsza w Polsce certyfikowana konferencja szkoleniowa dla wszystkich, którzy chcą krok po kroku nauczyć się projektować eventy.
Wśród prelegentów i warsztatowców znajdą się m.in.: Paweł Tkaczyk, Paweł Haberka, Dagmara Chmielewska.
Więcej informacji: event-manager.edu.pl
Kiedy i gdzie? 29 listopada 2017, Warszawa Multikino Złote Tarasy
Organizator: magazyn Online Marketing
To ma być wydarzenie oparte na doświadczeniach najlepszych PR-owców w branży. Konferencja w całości poświęcona będzie najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringu, public relations w social media oraz komunikacji wewnętrznej.
Wystąpią m.in.: Artur Jabłoński, Monika Czaplicka, Beata Tadla, Andrzej Gruszka.
Więcej informacji: nowoczesny-pr.pl
Jakie jest Twoje zdanie na temat uczestnictwa w branżowych wydarzeniach marketingowych i eventowych? Czy są wartościowe? Czym może skutkować udział w nich, a czym brak udziału? Hm? Napisz mi w komentarzu.
Źródło zdjęcia: IV edycja konfrencji Marketing Progress
Kategorie: event, konferencja, PR, rozwój